Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

AWANG HITAM, NEGRO DAN DOT DOT DOT…

Entah kenapa jiwa aku meronta-ronta untuk menulis berkaitan “awang hitam”. Ape itu awang hitam rakan-rakan?….heh!! awang hitam atau nama saintifikya “negro” dah semakin ramai dan banyak di negara kita ni, kebanyakkan awang hitam ini datang dari negara afrika terutamanya Sudan.

Sudan,negara terbesar di afrika dan ke-10 terbesar didunia dengan 42 juta populasi. Sebilangan kecil daripada mereka memasuki negara ini dengan menggunakan pas/visa pelajar, tetapi tak pernah menuntut di Institusi Pengajian Tinggi dan sibuk pula nak mengorat wanita tempatan yang gilakan dan dambakan cinta dari awang hitam. Tinjauan dan pemerhatian yang telah aku buat di sekitar lembah kelang dan kawasan-kawasan sekitarnya, mendapati sebilangan gadis melayu kerap berpelesaran dengan awang hitam, tidak kiralah di mana..di sekitar bukit bintang, di dalam komuter, di mid valley city..tidak kira siang dan malam!! Berpelukan dan berciuman di tempat awam merupakan satu senario yang biasa kelihatan dan perlakuan ini antara gadis melayu dan lelaki hitam yang entah dari benua mana munculnya!! Pada telahan aku, mungkin budak-budak melayu ini terpedaya dengan janji-janji manis si awang hitam ataupun berasa lebih nikmat memeluk tubuh sasa dan mencium bibir tebal si negro.

Bagi awang hitam pulak mungkin ini boleh dijadikan satu penanda aras atau satu kebanggaan mungkin juga satu cabaran bagi yang lain-lain menggomol tubuh genit gadis tempatan dan ia merupakan satu nikmat yang tak terhingga.

Kini aku rasa dah bersepah awang hitam ni, kalau dulu hanya kelihatan di sekitar lembah klang terutamanya di Kuala Lumpur dan sekitarnya (terutamanya area-area Damansara, PJ, Kelana Jaya, Subang dan lain-lain) tetapi kini, di Kajang, Semenyih, Bangi, dan ceruk mana-mana aja..kelibat awang hitam pasti kelihatan. Berbanding dengan sikap Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) lain, (Indonesia, Myanmar, Nepal, India, Babgladesh dan lain-lain) awang hitam lain sedikit..dengan susuk tubuh yang secara lahiriah-nya besar, tinggi dan sasa (Seolah-olah ahli gymnisium dan atlet bina badan) mereka ini lebih hyperaktif, nakal, dan jahat.

Dari segi berpakaian, kalau diperhatikan awang hitam lebih trendi, dan berfesyen..dengan gaya-gaya hip-hop, kadang-kadang berbaju kot dan kemas seolah-olah ahli perniagaan yang berjaya. Perwatakan awang hitam lebih agresif dari PATI yang lain, belagak dan sombong serta tidak menghormati masyarakat tempatan. Boleh kita lihat aksi mereka di dialam komuter, pasang lagu kuat-kuat, menari dan terkinja-kinja dan pada masa yang sama mata meliar pandang wanita-wanita sekeliling..galak sungguh!!!

Kalau nak dikatakan pasal awang hitam ni..tak kan habis, semakin ramai awang hitam di Malaysia ni, dan dah terlampau banyak kes jenayah telah dilakukan, dari black money, pecah rumah, samun, rogol, liwat kanak-kanak, dadah, raba, perkosa, gaduh, bunuh, menipu, minum arak di tempat awam dan mengganggu ketenteraman awam.

Awang hitam-awang hitam…..

“bro…jiran baru aku awang hitam…baru je pindah..seminggu pun tak sampai”

“ye ke? bile pindah?”

“baru je….aku rase awal minggu hari tu dorang masuk…”

“kao kena hati-hati mat…awang hitam ni bahaya…dorang ni nakal dan agresif sket..dorang wat pe kat sini..stadi ke kat kolej depan tu?”

“ye ke bahaya?..aku tengok ok jeeee…siap bawak famili lagi..ada dua orang anak lagi…bukan student, katanya cikgu..”

“kao biar betul…awang hitam jadik cikgu..ape nama dia bro?”

“Kumaran A/L Munianndy…kalao tak silap aku lah…bini dia Nageshwari A/P Mariappan….”

“Bodoh…tu bukan awang hitam, kao ni..india ngan negro pun tak dapat beza!!!”

p/s – apa kata kita pakat ramai-ramai pukul awang hitam ni kat tepi jalan….sapa berani, angkat tangan!!!

About these ads

24 responses

  1. cilaka gak entri ni..
    mula macam serius..
    sekali lawak pulak….

    jom pukul mereka!!!

    April 11, 2010 at 8:11 pm

    • faerrin

      kao berani ke nak pukul si awang hitam ni bro?? hehehehe

      April 12, 2010 at 1:12 am

    • Muhammad Khalid bin Ali

      Faerrin Jangan jadi bodoh. Kalo xde ilmu, cemana nak pukul diorg. Aq cadang kita ramai2 bawak parang. Pastu ambush je diorang. Kompom x cukup tanah diorang nak lari.

      Mei 25, 2011 at 4:28 pm

  2. aku pantang betol kalau orang asing sentuh perempuan melayu
    perempuan untuk lelaki melayu!!!!!!!
    babi ko negro
    takde perempuan bangsa lain ke ko nak sentuh
    moga2 masuk neraka
    amin

    Julai 27, 2010 at 2:54 am

    • faerrin

      tu yang buat aku sedih bila tengok negro ngan perempuan melayu..sedap2 ja depa dok ganyang!!

      Julai 27, 2010 at 1:02 pm

    • Jgn.panggil awang hitam panggil je NEGRO CELAKA,patutlah org putih tak suka dorang rupa2nya lagi teruk drp. sakai.Aku ada cite benar,Negro ni bukan sahaja dpt pompuan melayu,bini orang pun dia angkut,aku pulak2 ngan geng2 kene cari kat cheras leisure mall.Bodoh punya pompuan melayu kat malaysia.Pangkat/akademik aje besar tapi kene tipu & kene main,lepas tu kene tinggal padan muka.Sedarlah wahai pompuan melayu jgn.gila seks&jgn.salahkan lelaki melayu.Ake sedih ngan kwn aku,bini dia kene angkut. -Kamil

      November 1, 2010 at 4:30 pm

  3. manoth

    kesian uncle kumaran n famly..tak psl2 mreka tlibt blakon dlm blog mu..hahaha….awang itam busuk mau puaka!!

    November 3, 2010 at 1:48 pm

  4. cyful

    take it easy bro … let them enjoy malaysia we have to be open minded .. our fellow abroad also doing the same thing with other girls … you know malaysian girl are five time more than us so we need foreigners to take some of them is better than nobody ask them out …. for sure u have a gf or wife .. what about the girl who have no body?? isn’t they have the right to be happy??

    Januari 5, 2011 at 2:48 pm

    • Muhammad Khalid bin Ali

      If they rape them, would you say it is some kind of happiness too? How about it happen to one of your family member? Would you still smile and say “It is happiness” Please think about it.

      Mei 25, 2011 at 4:23 pm

    • ayeel

      agree with you my man. i just don’t understand how some people can be this racist. please, forget bout the dick size my fellow malays. its not just about sex.

      Oktober 10, 2013 at 9:56 pm

  5. hamba ALLAH

    mcm lew pmpuan nie gilekan sngt kat kaum lelaki.. zaman moden skunk nie, bdk pmpuan bley hdp la tnpa lelaki.. tgk.. skrg pmpuan lbh maju drpd lelaki.. n for ur information.. u nie lngsg x de sifat pelindung.. tak layak jadi pelindung org pompuan..

    Mac 22, 2011 at 2:55 pm

    • Hamba Allah yg redha tp kadang2 saket hati juga bila diganggu awang itam

      setuju.
      wahai perempuan yg bekerjaya di luar sana, mari beli pistol utk keselamatan diri dr awang hitam. saket hati bila kena kacau. dah kena marah atau pukul pon xjalan. tembak kaki baru tak ligat nak ngacau pempuan.

      Ogos 4, 2012 at 1:51 pm

  6. Nazri

    Banyak wanita bangsa lain jadi mangsa tipuan Awang Hitam. Perempuan Matsaleh dihamilkan kemudian di tinggalkan oleh awang hitam di Eropah dan Amerika. Anak-anak awang hitam selalu di besarkan guna wang kerajaan Barat. Barak Obama adalah anak haram Awang Hitam dari Kenya. Barrack Obama ada tulis buku kutuk lelaki hitam tak jadi bapa yang baik. Yang menjadi model bapa untuk Obama adalah bapa tirinya dari Indonesia Lolo Soentoro.

    April 19, 2011 at 6:21 pm

  7. JazzyLoise

    Sebab kedatangan orang awang hitam. Negara kami akan ada banyak social problem kelak… dah banyak gadis tempatan ada anak awang hitam, tapi si awang dah lari.

    Ni kes kawan saya…laki tu dah tidak tahu di mana…Kawan kata dia tu kena tangkap pasal dadah. Lain kali kawan saya tak tahu mau macam mana bagitau anak dia mana bapak dia, siapa bapak dia… dalam sijil anak, tak ada nama bapak pun…tapi ni anak ada muka si awang hitam…

    Mei 20, 2011 at 6:10 am

  8. Muhammad Khalid bin Ali

    Aq pun da x tahan ngan Negro sial ni. Jangan takut kengkawan. Kalo diaorang besar, aq akan bekalkan parang kat korang. Xpun kayu selengan. Pukul ramai2. Jom!

    Mei 25, 2011 at 4:18 pm

  9. kajang pak malau

    negrox2 ni yg dtg cni kafirx2 silap ari nnt mesia ni majority byk kafir. kalu x bendung ke dtg an negrox2 ni abis malaysia jd malasial nnt

    Oktober 4, 2011 at 9:11 pm

    • Betine yg kapel ngan awang itam ni kebanyakkan melayuuuu bertudung pun ada tu yang aku hairan tu oi betineeeee PEKEJADAH KO KEJO BATANG PELIRRR ITAM TAK SUMAT BUSUK TU balik ke asas agana jgn mlm mlm sanggup datang umah sewacawang itam semata mata nak isap konek itam keparatttt

      Ogos 25, 2012 at 1:01 am

  10. Seri Wahyuni

    Kerajaan malaysia terlalu lembek . pertama KDN dibawah menteri”awww”. buat kerja bermusim dan heboh sana sini konon nak tunjuk mereka bekerja. Kedua Menteri pengajian Tinggi DSMK . Cubalah aktif sikit tengok dan selidik aktiviti IPTS yg menjadi Highway kemasukan “haram” awang awang hitam ni.
    Bertindak cepat ini amanah utk kamu sebelum kami hukum awang awang ini dengan “beluti” supaya cepat sikit mereka mampos….
    Kepada Gadis gadis Melayu seperti saya ..jaga diri ..jaga marwah…jangan jadi bodoh tertipu dengan makhluk hitam ini….

    Oktober 20, 2011 at 1:43 am

  11. aku tinggal kat satu kondo di area puchong… mmg arrr shilanat pemaju perumahan ni.. mula2 bg kat satu IPTS sewa rumah2 yg tak laku lagi pada student… bukan student Malaysia yg sewa.. tp negro lakhanat yg dok sini..
    perangai dorang bukan takat mcm beruk.. aku rasa segala perangai haiwan dalam dunia ni dorang ikut!

    memula aku gelak gak arr kat member aku sebab jiran depan rumah dia negro… tang tang tup… tingkat rumah aku ada 6 buah rumah yg diduduki oleh negro! punye laa pundek…
    dpn rumah aku sederet jirang ngan negro…
    dorang ni.. mmg lee tak tau hormat kat kita.. suka2 atok nenek dorang jee nak menjerit ke.. mabuk kee.. bawak pelacur kee.. aku rasa depan rumah aku ni penghisap ganjar… bau rumah hanyir semacam!

    Aku tak tau lee apekejadahnye kerajaan Malaysia ni bawak masuk negro hawau ni kemari.. kalau student… student kemenda.. buah dada pun aku tgk dah cecah tanah!
    yg jantan2 pulak asik bergaya ngan jacket busuk kesana kesini… ayat mmg arrr power… sepower bau ketiak dorang yg tak suka mandi… korang bayangkan tak mandi.. pastu asik main ngan pelacur.. bila nak kuar ..spray badan ngan perfume… mmg aarrr bau sial!

    Kalau kerajaan nak mengaut keuntungan dari segi kemasukkan warga Afrika ke Malaysia… aku rasa tiada keuntungan yg rakyat dapat… bala petaka ada leee… aku pernah tgk Menteri Pendidikan dengan bangga nye berkata kat satu sidang akhbar… “kita ingin menjadi salah satu negara yg berjaya menyediakan pendidikan bertaraf dunia bla bla bla….. kemasukkan pelajar2 dari negara luar….”
    PERNAH TAK KEMENTERIAN PELAJARAN TELITI PELAJAR YG MASUK BERAPA ORANG..DAN YG KELUAR DARI NEGARA INI BERAPA ORANG? AKU RASA MASUK JEE BYK.. KELUARNYE TIDAK!

    Dan aku rasa, kalau menteri tu tinggal kat rumah aku..tak sampai sehari sure dia dah cabut.. tak sempat pakai sluar dalam kot…
    Aku merayu pada kementerian yg berhubung rapat dengan kemasukkan awang2 larat ni… tolonglahhh… tolonglahhh sekat dan halau balik mereka2 yg tak berfungsi pada negara ni…

    Oktober 28, 2011 at 3:24 pm

  12. sambungan hehehehhe… tak abis komen…

    Pasal awek2 melayu yg kapel ngan negro… kalau india ngan cina mmg bersepah kat tempat aku yg berkapel ngan negro3 ni..ada yg sampai beranak pinak ( cantek2 gak anak2 dorang… kalau tgk dari sisi ada yg muka macam mop baru celop ngan air dalam baldi )

    Aku tak nak arr kutuk pasal kapel2 ngan negro ni teruk2… orang kata.. hari ni kita menghina.. kita kutuk.. tang tang tup ..esok lusa aku berkepit plak ngan kaum dorang… ( belajar dari pengalaman… muakakakaka)
    Kalau nak kapel .. kapel laaa.. tp biarlah mengikut lunas2 yg betul… :)) bukan mengikut cara mereka berpakaian .. mcm tak cukup kain sampai nampak pangkal segala pangkal… hisap rokok… minum arak… terkinja2 mcam beruk nyeh2… bercium2 ..berpelukkan dikhalayak ramai maupun didalam bilik tanpa akad .. subhanallah!

    Seeloknya dan sebaik2nya kawen lee ngan orang tempatan… kalau kena sepak terajang ngan suami pun… busuk2 mak bapak bleh jadi ultraman menolong… kalau dengan dorang ni.. kena pk 10x nak melempang… lengan dorang pun besau macam ubi kayu 10 tahun tak cabut… korang bayangkan lee kalau kena hayun sekali kat muka… berpinau gak!

    Dan terbaru aku baca…diorang ni pandai menjampi utk memikat… so korang.. kalau nak tgk mata dorang.. byk2 lee berselawat ..semoga dijauhkan dari segala kejahatan.. :)) hati2…

    Oktober 28, 2011 at 3:36 pm

  13. Pingback: Pelajar Wanita Dicekup Bersama Awang Hitam | Pen Patah

  14. Mungkin yg kapel ngan awang itam ni sebab betine betine sundal tu dah de agama lagi kot tak pun tak merasa kat celah kangkang awang itam tu atau dengan kata lain buah pelir awang ita
    m tu kan ke besooo panjang itam serta berbulu kata batang tu yang syok tu

    Ogos 25, 2012 at 12:56 am

  15. Aku pernah tanyeeee kat betine betine sundal yg tekejo kejo balak itam ni……kenapa…..????nbetine betine tu jawab sbb batang awang itam beso dah tu panjanggggbdada pulak bidangggg bayangkan kalau batang itam beso panjang masuk dlm puki betine melayuu ….tak ke ngingau sebulan terkenang kenangkan kangkang awaknitam tu…..

    Ogos 25, 2012 at 8:11 am

  16. Aku rase nk je pukui rmi2 nk je paksa krjaan halau semua negro babi ni

    Oktober 25, 2012 at 2:03 am

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 817 other followers