Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

anak panah pertama dalam muka baru

kepala aku berdesing lagik..aku pikir kenapa?? tangan aku mengeletar lagik..dan sekali lagi aku tanye kenapa?? telinga aku mencapah ketepi, bergerak2 seperti telinga arnab..sekali lagik, aku masih bertanya kenapa?? ape yg berlaku hari ini..nasib malang?? tak bagi aku..hari ke hari aku masih bermain nombor, otak aku tepu akan nombor..nombor itu, nombor ini..akaun itu, akaun ini..kenapa?? aku tak kesah..dah ini kerje aku..


uhhhhh…

 

keluh kesah..ape yg pasti, aku kini jarang bersenam, jarang melentur kan jari jemari ku ke papan tekanan perkataan, jari jemari ku juga lemah, lembap dan tak bermaya?? kenapa??

 

uhhhhhh…

 

sambil mendengar lagu2 “ghock”..aku teruskan kerje..sane-sini aku dengar burung bersiulan..gembira..bebas..nikmati hidyup yg penuh sehat dan cargas..aku terus menulis..

 

ini percubaan pertama..

 

walaupun bukan yg pertama dari yg pertama..tapi masih tetap yg pertama..dan bukan juga yg terakhir..yg pasti aku suka menulis, dan aku akan teruskan untuk cuba menulis..menulis dan aku sudah bersebati..makanya..

 

biarlahhh…

 

2 responses

  1. tongah

    hahaha…kembali gak kau…selamat kembali..semarakkan kembali arena ni…hahaha

    Mei 13, 2008 at 5:26 am

  2. azrul

    uwaaaaa… uwaaaaaa…. uwaaaaaa…

    Mei 13, 2008 at 11:37 am

Tinggalkan Jawapan

