Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

aku ni jepon ke?? atau aku ni mudah terpengaruh??

aku kecik2 dulu suke tengok katon..bile time gaban beraksi, aku akan beraksi seperti gaban..aku amek “wheel chair” adik aku, aku naik..aku kayuh ke depan, aku kayuh laju2 buat macam gaban bertarung..bile siaran dah tukar ke satria baja itam, aku terus amek kusyen..aku letak di celah kelangkang dan trus berlari2 anak di sekitar umah, sambil tu aku jerit..

“tendangan padu mautttttttttttttttttttttt”….

“tumbukan padu mautttttttttttttttttttttttt”…

aku suke gaban, aku suke satria baja itam..aku cepat terpengaruh..aku rase diri aku cepat mudah beasimilasi dgn watak2 hero katon jepon..adekah aku ini org jepon?? emmm…mungkin..mate aku sedikit sepet..

ummmm…hari ini cuaca indah, panas dan terang..kekadang sejuk, kekadang mendung..kekadang salji (dlm opis aku)..tapi aku ade sedikit bengang..sistem kat pc aku tak fungsi sepenuhnye..aku rase agak tensen, sedikit marah dan sekelumit bengkek..mahu je aku teriak…

“tendangan padu mauuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttt”…

kat pc aku..tapi aku takut..tak pasal2 kang..

“syarin!! nah..notis 24 jam!!!”…

Advertisements

3 responses

  1. tongah

    haik…da tukar layout…

    kau memang jepon la faer…aku dah tau lama da…yang sepet2 ni sume ko..lagi2 polis hongkong hahhaa

    Mei 14, 2008 at 8:14 am

  2. azrul

    kau tak sesuai jadi baja itam, sebab ko putih.. ko jadi gaban ok la sikit, sebab die metroseksual cam ko, ahhhahahahahahah!!!

    Mei 14, 2008 at 1:59 pm

  3. faerrin

    tongah..aku mmg bercite2 nak jadik polis hong kong, mcm danny wu..dan aku tak hengen jadik polis malaysia mcm norman hakim, produk yusof haslam!!

    lurza..gaban tak metroseksual, cybercop sgt metroseksual, sbb ade antena kat bahu!

    Mei 17, 2008 at 10:05 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s