Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

aku kini di pejabat walaupun orang lain tengah sebuk tengok tv bersama family

aku kat pejabat..yee..aku memang kat pejabat..betol..aku memang kat pejabat..yakin lah aku..aku memang berada di pejabat..di waktu ini, di saat ini..tika detik ini..

x pecaye?? x mahu yakin akan aku?? cube kao tengok aku..tengok sekeliling aku..tengok meja kelabu aku, dan juga jangan kao lupe tengok kerusi kulit warne hitam aku (aku kan pegawai) heh!!..dan kao jangan lupe..tengok sekeliling aku..perhati rakan2 kerja aku..di mana mereka?? demn!! mereka dah balik..

uhhh..aku tinggal sorang2 je kat pejabat..aku yakin aku tinggal sorang je kat pejabat (ni secara mata kasar aku)..dan kalau aku gune mata halus aku a.k.a “byakugan” atau pun “sharingan”..aku yakin 100 peratus yang aku bukan berseorangan..mungkin aku bertiga, berdua, atau ber”sepuluh”..mungkin..

adekah “mereka” itu orang, atau pun bukan, aku tak pasti..heh!

ape yg pasti mereka ade tanduk, ade ekor..heh!! aku tak de..aku manusia “kool”..aku rase..

dan jam skang dah pkul berapa??..

demn!! da pkul 9 lebih..x pe, hati aku kental, hati aku waja, aku ngadap pc aku, sambil dengar dendangan lagu2 bingit, walaupun kat koridor tu dari tadi ekor mate aku asek “ternampak” sesuatu..aku tabah..aku tahu aku kuat!!

“baru pukul 9 lebih, ape barang..x jantan ar..alah..lau berani kuar arrrrrr!!!”””aku kate..

huh..minda aku kate “faerrrrrrrrrrrrrrrrr…..kao p balik umah…balik umah faerrrrrrr”…

tapi aku kate…

aku banyak kije lagi la siot!!! (sambil melempang minda aku dgn buat gaya lempangan tanpa bayang)

6 responses

  1. oke.ko duk diam2 dan tumpukan perhatian.sambil tu toleh kejup2 kat belakang.ade ape?pasti bukan meja dan kerusi je kan.
    kerja byk sempat updet n men fesbook eaa.ish2.

    Mei 28, 2008 at 1:38 pm

  2. reisha

    best.
    adventure.

    Mei 30, 2008 at 7:15 am

  3. azrul

    hahaha.. betul cakap itu panda. keje banyak sempat updet blog ngan main fesbuk, hahahaha..

    Jun 1, 2008 at 1:55 am

  4. haha..OT ke?

    Jun 3, 2008 at 9:25 am

  5. bulussan

    shial! kat opis kau boleh bukk blog?
    aku haram jadah tak bleh
    suma dah blok
    sengal

    aku biasa saja pulang malam
    tiap hari pulang malam
    sabtu pun keje [demmm!]

    eh, aku nak beli keta, keta ape ek? [honda]
    kasi idea ckit

    Jun 7, 2008 at 3:09 pm

  6. ini lah nasib keje ngan orang, hehe.

    Jun 9, 2008 at 4:10 am

Tinggalkan Jawapan

