Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

adekah ini dipanggil magic???

..perbualan dengan seorang juruteknik..agak merapu dan aku kurang pasti kesahihan-nya..

“oOoOoOoOoO….apsal bulu roma tangan kao meninggi”

“aku lapar laaaaa…”

“pasal pe kao tak gi makan..p la ilek jap..bancuh milo ke, makan biskut ke”

“aku maleh laaaaaaaa….”

“wei. setau aku..kalau bulu roma meninggi ni, ade antu ke, rase nak stim ke..tapi yg aku herannye..ape kaitan lapar, dengan bulu roma menegak kao ni..dah le bulu lebat..geli gelaman lak aku tengok”

“aku pun tak tau…bende ni berlaku kejap jek..kang lau da ok, aku boleh arahkan bulu roma aku ni naik or turun sesuka hati aku je..maksud aku, bile aku da bole tahan tahap kelaparan aku ni”

“waaaaaaaaa…macam tu pulak..bape lame lak kao boleh kontrol benda tu wei…??”

“adela dalm 5-10 minit..ikut keadaan gak laaaa…kao tengok la jap lagi aku tunjuk…”

20 minit kendian…

“ni kao nak tengok, kao tengok bulu roma aku ni..k, tengah layu kan.k..1,2,3..ergggghhhhh!!!! (sambil meneran)…ha!! tengok-tengok..da naik kan? kan?..hebat tak?”

(bulu romanye turun naik..turun naik mengikut kawalan..aku tak pasti camne dia dapat kebolean tu, aku rase mungkin lau di buat sekali mengikut rentak melayu klasik sambil bulu roma-nya di warnakan menikut warna-warna pelangi..mungkin lebih menarik)

“fuyooooo!!!! magic”…aku kate..

aku terus balik ke meja, kembali buat kerja..sambil tu aku pikir..adekah X-MEN itu wujud di Malaysia ni???

8 responses

  1. apa kata kau panggil misteri nusantara. aku rasa juruteknik tu ade kebolehan misteri lain yang kau belum temui lagi..

    haha…

    Februari 26, 2009 at 10:53 am

  2. ini bukan magic..
    ini namanya freak show…

    Februari 26, 2009 at 5:23 pm

  3. ngeri aku
    patut kau contain dia
    sumbat dlm almari
    bahaya org mcm tu
    mana tau ada bnde lain yg naik mase dia meneran tu
    hahahaha

    Februari 26, 2009 at 6:40 pm

  4. faerrin

    zuriaf: aku tak panggil misteri nusantara, aku jemput discovery channel..muahahahaha

    Februari 27, 2009 at 4:40 am

  5. faerrin

    nai: aku pun mulenye terkejeut..bulu pp aku meremang tengok pergerakan akrobatik bulu roma tu..eeeeeee….

    bulus:hahahahahahaha..:”benda tu” tak yah meneran pun bole naik sendiri bro!!!

    Februari 27, 2009 at 4:41 am

  6. sapekah juruteknik tersebootttt…?

    Februari 27, 2009 at 12:13 pm

  7. faerrin

    aya: namenye dirahsiakan…tapi aku bakal ceritakan macam mane dia dapat kebolehan tu..(tetibe bulu pp aku meremang) ughhhhhhh!!!

    Mac 2, 2009 at 8:51 am

  8. hahahahaha…

    heroes barukah?

    matila pas ni kena buru..wakakaka

    Mac 6, 2009 at 1:51 am

Tinggalkan Jawapan

