Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

WALI BAND..SEDIKIT INTRO..OH!! AKU RASA WALI BAND KENA BAYAR ROYALTI PADA AKU!!

Pernah layan lagu wali band? aku bukan nak promo atau nak intro kan pada kamu-kamu semua tentang band ini, dan dalam hidup aku, aku tak penah nak layan band indon, bagi aku lagu-lagu dari seberang tak begitu sesuai dengan jiwa aku yang sukakan musick-musick ganas, laju dan deras..tapi entah kenapa band yang satu ini tiba-tiba melekat kat dalam hati aku..

Wali band.

Untuk info, WALI BAND  dianggotai oleh 4 orang nak muda, Farhan ZM, Aan Kurnia, Hamzah SDhopi dan Ihsan Bustomi telah ditubuhkan sejak dari 31 Oktober 1999 lagi dan sebelum itu dinamakan sebagai FIERA.  Mahu tahu lebih lanjut boleh saja klik di web rasmi dorang (http://www.waliband.net). Musick atau genre yang mereka bawak  adalah dari kategori Local Pop Creative yang aku rasa senang untuk masuk dan lekat kat kepala. Setakat ini, mereka dah menghasilkan 3 album, iaitu orang bilang, carik jodoh dan ingat sholawat.

Tak pernah-pernah aku menulis lirik lagu kat blog aku mahu pun entri yang lepas-lepas..ape-ape pun, layan jugak lagu nih!!

~YANK – WALI BAND~

Yang coba kau jujur padaku
Yang foto siapa di dompetmu
Yang kok kamu diam begitu
Sayang jawab atau aku pergi sayang

[*]
Aku tak mau bicara
Sebelum kau cerita semua
Apa maumu siapa dirinya
Tak betah bila ada yang lain

[**]
Jangan hubungi ku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kau tak ngerti aku
Sekarang atau tak selamanya

Yang jangan kira ku tak tahu
Yang tak mudah kau bodohi ku
Yang tolong dengarkanlah aku
Tapi sayang
Masih pantaskah kau kupanggil sayang

Back to [*][**]

Salahmu mau bicara
Dan ku akan cerita semua
Apa mauku siapa dirinya
Karna memang tak ada yang lain

Terus hubungiku lagi
Jangan bilang ini yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kamu ngerti aku
Aku sayang kamu selamanya

p/s – macam-macamlah band dari indon ni..wali band ada, kangen band ada, ada band, agak-agak ape lagi lepas ni ye??

2 responses

  1. aku serius meluat dengan wali band ni..
    lagu mcm haram..
    lagi2 lagu cari jodoh tu..

    April 18, 2010 at 8:15 pm

    • faerrin

      hahahahahahahahahaha

      rilek sudey…

      aku pun cm tak suke memula..

      last2 aku sangkut!!!!

      bole layan laaa…

      April 19, 2010 at 8:44 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s