Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

FAKTA TENTANG YAHUDI (2)

Berikut adalah nama yang tersohor di dunia dan berketurunan Yahudi, aku dedahkan sedikit demi sedikit siapa orang kenamaan yang berketurunan Yahudi, berikut adalah senarai nama:-

Ralph Luaren (Polo)

Larry Ellison (Oracle)

Irv Robbins (Baskin & Robbins)

Sergey Brin (Google)

Michael Dell (Dell Computers)

Donna Karran (DKNY)

Howard Schultz (Sturbuck’s)

Bill Rossenberg (Dunkin Donuts)

Levis Strauss (Levi’s Jeans)

Richard Levin, presiden universiti tersohor Yale, Universiti.

Henry Kissinger, Joseph Lieberman dan Madeleine Albright (bekas Setiausaha Negara AS.

Alan Greespan, bekas pengerusi Rizab Persekutuan AS di bawah Reagan, Bush Clinton dan Bush Jr.

Maxim Litinov, bekas Menteri Luar Soviet.

David Marshal, bekas Ketua Menteri Pertama Singapura.

Isaac Isaacs, bekas Gabenor Jeneral Australia.

Benjamin Disreali, negarawan dan penulis Britain.

Yevgeny Primkiv, bekas Perdana Menteri Russi dan bekas Jenaral KGB.

Jorge Sampaio, bekas Presiden Portugal.

Herb Gray, bekas Timbalam Perdana Menteri Kanada.

Pierre Mendes, Perdana Menteri ke-143 Perancis.

Micheal Howard, bekas Setiausaha Negara Britain.

Bruno Kreisky, bekas Canselor Austria.

Robert Rubin, bekas Setiausaha Perbendaharaan AS.

George Soros, penyangak mata wang. Dia menderma AS$ 4 billopn untuk membantu ahli sains dan Universiti serata dunia.

Walter Anneenberg, menderma untuk membina ratusan perpustakaan berjumlah AS2$ billion.

p/s – Ini baru sedikit, ramai lagi bangsa Yahudi laknat ini yang kaya raya hasil dari duit kita sendiri umat Islam, BANGUNLAH! Pulaukan produk-produk mereka….setiap ringgit yang dibelanjakan untuk membeli produk mereka akan membunuh nyawa masyarakat Islam Palestin.

Advertisements

5 responses

  1. sedih gila. boleh dikatakan 90% produk yg kita guna dalam hidup kita semuanya buatan yahudi.

    orang yahudi dah jauh dihadapan, kita masih berada di belakang. orang islam sendiri pun bnyk yg tak nak berkerja sama sesame kita. sedih…

    Jun 7, 2010 at 3:31 pm

  2. Tentera Zionis penakut,Zionis makhluk yang tak ambil iktibar,Nasihat untuk para ustaz baca di
    http://tebangtebas.wordpress.com/

    Jun 8, 2010 at 6:46 am

  3. pada saya, selagi tidak ada rakyat mesia/dunia islam yang membangunkan empayar 2 perniagaan yang boleh dijadikan alternatif kepada barangan ‘mereka’ .. Sangat susah kalau nk buat boikot/pemulauan semacam itu kerana ada kebergantungan…

    Itu mungkin salah satu sebab kenapa Mesir, Turki masih jalin hubungan dengan Israil…

    thanks sbb info bernas..

    Jun 14, 2010 at 7:25 pm

  4. skynet

    Macam mana bangsa kita nak maju? Jikalau ada bangsa kita berjaya dlm perniagaan ada je yg dengki.Siap pakai bomoh nak musnahkan(bangsa sendiri).Kalau ada jiran senang sikit dah nak buat santau.Bila kedai kawan laku,pakai jin apa entah nak musnahkan…..Yg paling menyedihkan ! Kalau bangsa sendiri miskin,ditimpa kesusahan,daif dan memerlukan bantuan.Bukannya nak tolong….Siap boleh mengata,menyindir & pandang serong lagi…Fikir2kanlah

    Januari 7, 2011 at 2:33 pm

  5. Budak Byk Idea

    Senang je nak menyaingi Yahudi.Kena kumpulkan dana utk mbangunkan bangsa sendiri.Berikan dana utk golongan yg layak utk merintis kajian perubatan,engineering,sukan dll.Beri pinjaman kepada bakal usahawan tak kira nak jual apa pun.Nasi lemak pun tak mustahil jadi seperti KFC kalau di kommersialkan.Jgn diukur rugi ataupun untung wang yg dilaburkan itu.At least dari 10 kajian pasti ada 1 yg bjaya.Jgn bagi alasan takde duit nak beri sumbangan pada dana tersebut.Kita boleh dermakan RM juta2 ke Gaza,Pakistan,Indonesia dll.Tak mustahil RM1 yg anda sumbangkan itu dlm 10 tahun akan dtg bernilai RM10,000.Persatuan ini ibarat sepohon pokok yg rendang & lebat buahnya.Pasti byk haiwan nak bernaung di bawah pokok tsebut.Jikalau pokok itu tumbang,camne ia nak menghasilkan baka yg baik.Jadi sama2 le jaga.Jgn ada hasad dengki.Yg penting sama2 dpt manfaat dari hasilnya…Walaupun terpaksa menunggu 100 tahun lagi….Waasalam

    Januari 7, 2011 at 3:02 pm

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s