Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

BARANGAN-BARANGAN ITALY SUDAH PUN DILELONG MURAH

Sejak Piala Dunia berlangsung bermula pada pertengahan Jun yang lalu telah membawa satu perubahan kepada penulisan yang aku hasilkan. Bermula dari itu jugak, penulisan aku berkisar dengan dunia bola, demam bola dan Piala Dunia barangkali. Ok, kali ini aku mahu menulis sedikit mengenai nasib kepada item-item dari pasukan Italy. Lihat gambar di bawah ini.

50% OFF

Selepas beberapa hari pasukan Italy disingkirkan dari pentas Piala Dunia, pasukan ini yang juga mendapat kedudukan yang terburuk di dalam kumpulan telah dicemuh seolah-olah “orang tua yang tidak diperlukan”. Di Johannesburg, banyak kedai yang menjual peralatan dan pakaian sukan berjenama telah menurunkan harga sehingga sanggup memberi diskaun sehingga 50% pada jacket-jacket, jersi dan lain-lain barang yang berkaitan dengan pasukan Italy. Sungguh menyedihkan.

p/s – Siapa-siapa yang masih berada di Afrika Selatan boleh aku kirim sesuatu?? Aku tak mahu baju-baju Italy, aku mahu awek-awek Italy..boleh??

One response

  1. hehe..
    kau mesti nak awek italy yang aku post kat fb tu kan?

    Jun 29, 2010 at 10:47 am

Tinggalkan Jawapan

