Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

ENTOT BIL. 5; BERCINTA

Wall di Fesbuk aku tetibe terpacul dengan ayat di bawah ni…Penyataan dari seorang teman.

“Aku bercinta dengan Juliana Evans!”

Jadi, dengan segera dan senada sinaps-sinaps di sereberum dan serebelum menghantar maklumat ke otak untuk ditafsir kepada perilaku. Aku gelak sambil guling-guling. Jadi aku taip komen kembali. Macam ni..

“Hahahahahahahahahahahahahahahaha!”

“Aku dah gelak guling-guling dah ni…..!”

Member aku ni terus balas balik dan tulis begini.

“Support la aku beb…..hehehehehe”

Sekali lagi aku tulis…

“Lagi sekali aku tergelak…..hahahahahahahahahahahaha!”

Ini sekadar gambar hiasan

p/s – Nai, aku support kau nai…aku support…percayalah!!

5 responses

  1. hahaha.. siot lu. sempat kutuk aku dalam blog.

    hahahahahahaha!!!!!

    support beb!!!

    hahahahahaha!!!

    Oktober 27, 2010 at 3:11 pm

    • faerrin

      bukan kutuk, akuj support laaa…hehehe

      Oktober 27, 2010 at 3:30 pm

  2. selamba la beb. kalau kau nak bercinta dengan hannah tan pun aku support la.

    hahaha

    Oktober 27, 2010 at 4:14 pm

  3. bulus: cara. kejap lagi aku nak call hannah, ajak dating

    Oktober 28, 2010 at 1:17 pm

    • faerrin

      kao ni tak habis2 dengan sorang…cukup2 la tu wahai si kacak! haha

      Oktober 28, 2010 at 1:34 pm

Tinggalkan Jawapan

