Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

SAH NABIL RAJA LAWAK DAN IRMA HASNIE BERPISAH

Rasanya blog ini akan bertambah warna-warni jika aku masukkan juga kisah-kisah dunia artis. Tapi tidaklah selalu, mungkin apabila ada kes-kes besar dan masyuk sahaja.

Hubungan cinta artis biasanya menjadi perhatian buat masyarakat umum dan peminatnya. Bagi aku, ianya adalah satu privasi buat mereka, jadi tidak perlu campur tangan. Mereka juga manusia seperti kita. Punya hasrat mahu menjalinkan hubungan dan juga memutuskan hubungan.

Ok, artis menjadi public figure dan oleh kerana itu mudahlah mendapat liputan dan perhatian. Artis hisap dadah, clubbing, kehidupan sosial, bercerai, keretakan rumah tangga, bergaduh dan lain-lain adalah perkara biasa. Justru, tiadalah privasi.

– – – – – PPPfftttt – – – – –

Aku bukan mahu bercerita mengenai privasi dan kaitannya dengan artis. Isu artis sombong, punya harta dan kereta mewah juga bukan entri kali ini. Aku mahu tulis sedikit mengenai kisah cinta artis ini. Kisah merpati dua sejoli, yang bercinta dan berkasih dalam tempoh 2-3 tahun akan tetapi mahligai cinta yang dibina retak dan hancur berkecai.

Gambar ihsan Zon Artis

Ini kisah cinta dan hubungan kasih Nabil dan Irma Hasnie. Pasangan yang boleh dikatakan sweat couple ini katanya sudah pun berpisah. Rasanya pada lebaran tidak lama dahulu, mereka masih lagi berkasih sayang dan bermesraan dan dapat dilihat melalui foto-foto yang didedahkan di akhbar-akhbar. Romantis habis. Ramai yang cukup menggemari pasangan ini dek kerana kemesraan dan keserasian yang ditonjolkan mereka. Apa lagi, bila mereka dilihat tidak begitu melebih-lebih setiapkali membicarakan soal yang berkaitan dengan hubungan cinta mereka.

Ada yang mengatakan Nabil curang dan mempunyai skandal dengan wanita lain yang juga seorang pramugari di salah sebuah syarikat penerbangan tersohor. Malah ada juga yang mengatakan, Nabil dikantoikan oleh Irma sendiri dengan awek tersebut. Menurut yang empunya badan, pelawak tersebut telah menafikan sekeras-kerasnya, maka terpacullah satu ayat tipikal yang setiap kali diutarakan oleh setiap artis kala ditemurah oleh wartawan apabila sedang dibicarakan akibat kes penceraian.

“Perpisahan yang terjadi adalah ketentuan Illahi dan enggan menyalahkan takdir”

Apa pula puncanya? Maka jawapan yang tipikal juga dibalas…

“Punca kami putus adalah kerana di antara kami berdua sudah tidak ada lagi keserasian”

– – – – – PPPPfftttt – – – – – –

Rasanya ini bukan kali pertama si Irma ni putus kasih. Dulu pernah kecewa dengan si Farid Kamil (kawan aku ada berkata “Si Farid ni, semua perempuan yang masyuk-masyuk dia dah rasa”) dan kini dengan Nabil pula. Mungkin berbagai perasaan dihadapi oleh minah ni. Irma tidak menafikan terkilan dengan perpisahan tersebut, namun dia tidak berhasrat untuk menyambung kembali ikatan cinta yang terlerai.Ikatan cinta yang diikat jalin nampaknya sudah pun terlerai dan mungkin mereka berdua tidak ditakdirkan bersama.

p/s – Masih teringat-ingat satu hot news dulu yang Nabil “terpeluk” kekasih hatinya ini dek kerana terlampau gembira merangkul anugerah!

4 responses

  1. bulussan

    wa mau masuk line la camni
    wa memg minat sama Irma
    hahaha
    wa ada gunung la beb!!

    November 7, 2010 at 1:55 pm

    • faerrin

      dia ckp dia nak stop becinta kejap la wei…hahaha

      November 7, 2010 at 2:05 pm

  2. nak buat ayat jahat ni..kalau dah dasar mat rempit..ops…

    November 7, 2010 at 3:00 pm

  3. Pingback: Tak Lagi Cocok, Susan Bachtiar Memilih Bercerai :: Gosip Terbaru

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s