Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

ENDIK BIL. 7;MALAYSIA BENAM VIETNAM 2-0!!!

Tahniah pasukan Malaysia kerana menampilkan kesungguhan dan semangat keperwiraan dengan membenam Vietnam hingga terbenam dan tertanam. Barisan pemain dari penyerang, midfield, tengah, pertahanan dan penjaga gawang mempamirkan prestasi yang baik dan memuaskan dan aku pasti Rajagobal dapat menarik nafas lega apabila skuad pimpinannanya itu berjaya mengalahkan Vietnam. Tidak seperti di episod pembukaan yang lalu apabila skuad Malaysia dikantoikan oleh Indonesia 5-1. Satu tragedi yang mungkin tidak dapat dilupakan oleh sebahagaian besar rakyat Malaysia, peminat-peminat dan penyokong skuad Malaysia.

Tapi, yang berlalu….biarkan berlalu. Mulakan buku baru dan kini Skuad Malaysia dengan bergaya mengikat kedudukan 2-0 hingga menyebabkan suasana stadium Bukit Jalil bagaikan pesta apabila kesemua penyokong Malaysia bersorak gembira. Gegak gempita stadium dibuatnya!

Bagus, dan kekalkan momentum ini untuk menundukkan Vietnam buat kali ke dua ketika di Hanoi nanti dan pastikan kejayaan yang sama dapat diulang buat ke sekian kalinya hingga ke perlawanan akhir dan seterusnya menjulang piala berprestij itu.

Tahniah, tahniah dan tahniah.

Tapi, jangan kamu alpa dan leka. Buruk padahnya!

p/s – Hoben jang Hoben!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s