Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

WIDGET BARU DI PANDANG-PANDANG’S BLOG

Aku ada widget baru yang baru sahaja ditampalkan di blog aku ni. Jumpa di mana? Jawapannya aku jumpa di Web FIFA.com. Oleh kerana aku kini boleh dikatakan penyokong tegar skuad Harimau Malaya, jadi aku amat berharap skuad ini tidak menghampakan jutaan peminat bola sepak malaysia terutamanya penyokong-penyokong mereka dari Ultra Malaya!

Apa-apa pun, blog aku nampak berseri dengan widget baru ni!

Inilah dia contoh widget tersebut.

Wallaweh! Cun bukan!

*Update terkini, setelah dicuba beberapa kali untuk di paste kan di dalam blog ini, widget yang agak kool dan cun ni tak dapat nak ditampal di sini. Cis!

p/s – Moga-moga Malaysia beolehlah pergi jauh untuk pusingan kelayakan Piala Dunia akan datang ni!

Tinggalkan Jawapan

