Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

KENIKMATAN DI SUBUH HARI

Pukul enam pagi handset murah aku dah melalak. Alarm yang aku setkan adalah lagu “Like A G6” dari kumpulan Hip-Hop campuran Amerika-Asia, Far East Movement. Cis! Gampang! Tak pernah-pernah aku setkan lagu Hip-Hop untuk kejutkan aku bangun Subuh. Usai Subuh, aku berteleku sementara sambil memerhatikan dunia luar yang masih gelap. Angin kuat juga seolah-olah macam berada di Genting Highland. Awan yang berkumpul tebal menguatkan telahan aku yang hari ini mungkin akan hujan. Ok! Silakan, tak payah aku basuh kereta…

Ada semacam satu perasaan yang kurang selesa menerjah. Oh! Mungkin aku risaukan Khaliff agaknya..capai handset Nokia murah aku dan terus dail lecturer (baca; isteri aku, dan mungkin selepas ini aku akan bahasakan isteri aku sebagai lecturer di entri-entri akan datang. Oh ya! kenapa panggil lecturer? Mungkin bila-bila aku akan ceritakan)

Truttt…trrutt….

Truuttt….Trruttt…(baca; ini bukan bunyi perut kosong ok!)

“Hello, salam…tido lagi? Khaliff macam mana?”

“Khaliff ok, cuma panas sket…pagi tadi jam 4 am nurse cek suhu naik 37.3”

“Alamak demam lagi ke, tak jelum-jelumkan dia”

“Dah buat dah…tadi je panas, dia kan kalau malam-malam memang macam nak demam je…tapi skang dah ok, tido nyenyak pun”

“Oh…tak pe lah, biarlah dia tido…”

Oleh kerana baru jam enam pagi, aku pun suruh lecturer tido. Sebelum meletakkan fon aku ucapkan..

“Tahun lepas macam ni, kita bersandingkan?”

“A’aah….”

Jawab lecturer ringkas. Aku tahu, hatinya masih sebak mengenangkan Khaliff yang masih belum nak berapa ok. Setelah habis perbualan, aku masih berasa kurang selesa. Ok, pergi dapur dan capai gelas. Aku tuangkan air jarang dan teguknya. Hilang haus dan rasa sedikit segar.

“Fuhh….apsal masih rasa kurang best ni, ish!”

Aku pura-pura buat ok dan buang perasaan tak best jauh-jauh. Buat kemas-kemas rak buku aku yang sudah penuh tu dan dalam masa kemas-kemas aku terjumpa satu alat yang mungkin juga dapat menyetelkan masalah aku pagi ni!

“Ahhhh…”

“Ahhh……..”

Stim dibuatnya.  Bagaikan menimbulkan satu eraksi yang sensasi. Mata mengecil dan hanya kenikmatan yang dapat dirasakan. Jujur aku katakan inilah perkara yang mampu membendung kegelisahan setiap umat manusia. Cari port gelap dan masukkan sahaja ke lubangnya! Sumpah nikmat!

Hasilnya, dua batang cotton buds berjaya mengeluarkan “emas-emas” tulen 24k dengan jayanya!

Selesai masalah! Aku mahu jogging! Eh, hujan….jogging atas katil la jawabnya!

p/s – Oh! double meaning ke? Korang jangan pikir aku main sex doll pula.

 

Tinggalkan Jawapan

