Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

25 PROTOKOL PEMIMPIN ZIONIS BAHAGIAN 1

Protokol Yahudi atau lebih dikenali sebagai Protokol Pemimpin Zionis adalah bermaksud “Keputusan Mesyuarat” yang telah dibuat oleh The Elders Of Zion yang berlangsung di Basle, Switzerland pada tahun 1986. Ianya telah dibentangkan oleh Theodore Herzl bagi tindakan seluruh bangsa Yahudi di seluruh dunia. Ada pendapat lain menyatakan ianya dibentangkan oleh Mayer Rothsiland yang merupakan salah seorang elit Yahudi di Frankfurt, Jerman lebih awal dari itu. Hal ini terbongkar secara tiba-tiba pada tahun 1784 di Jerman apabila senaskhah catatannya dikirimkan kepada pembesar negara dan gereja. Dalam masa yang singkat, orang Yahudi termasuk kesemua simbol mereka di Jerman pada masa itu mendapat tentangan dan kecaman yang hebat. Semenjak peristiwa itu, mereka bergerak secara rahsia.

1. Undang-undang berperanan menegakkan hak kebenaran melalui kekuatan. Dengan perkataan lain, orang yang memiliki kekuatan berhak menentukan konsep kebenaran, menundukkan orang lain dan berkuasa memiliki harta dan wang.

2. Kebebasan politik sekadar idea sahaja dan tidak terungkap dalam alam realiti sama sekali. Maksudnya, anda boleh mendakwa secara lisan bahawa andalah pendukung demokrasi dan diberikan kebebasan untuk menyatakan fikiran. Akan tetapi, sebenarnya anda mempengaruhi pandangan orang lain secara halus.

3. Kuasa emas atau dengan kata lain, harta mengatasi segala kuasa di dunia termasuk kuasa agama. Oleh itu, wajarlah kita memerangi agama, meruntuhkan institusi negara yang berpaling dari agenda protokol dengan memberikan dana yang cukup untuk melancarkan revolusi idea kebebasan dan memberikan pinjaman untuk gerakan Kristianisasi.

4. Matlamat menghalalkan cara. Politik memerlukan kelicikan. Sesiapa yang cekap menipu dan membuat helah akan dapat memegang teraju kuasa pemerintahan.

5. Kuasa dikatakan adil apabila memihak kepada yang paling kuat. Yang paling kuat mampu meruntuhkan segala macam institusi dan kepercayaan yang ada.

6. Rahsia perlu dijaga demi mengekalkan kuasa iaitu melalui penguasaan ke atas harta dalam bentuk yang tersembunyi dari pandangan mata awam. Dengan harta tidak ada kuasa lain yang mampu menghalang.

7. Usaha melahirkan pemimpin jahat yang akan membuat kerosakan adalah mustahak. Keamanan dan kebebasan hakiki dapat mewujudkan kekacauan yang memerlukan tindakan pemimpin perosak itu menghalangnya dan dapat peluang “merompak” harta rakyat, membebankan negara dengan hutang dan sedia menjual kedaulatan negara dan maruah bangsa.

8. Mencipta kemusnahan akhlak generasi muda semua bangsa di dunia. Promosi diperlukan untuk menyebar seluruh bentuk keruntuhan akhlak demi merosakkan anak-anak muda. Hal ini adalah  untuk memudahkan pemudi terlibat dengan pelacuran supaya pengaruh kejahatan mudah tersebar dalam kalangan isteri pembesar goloengan elit kerana terikut-ikut perwatakan anak muda membuai nafsu.

9. Menakluk secara aman adalah lebih elok dan merupakan jalan yang paling selamat untuk berperang dengan orang lain. Oleh itu, penaklukan ekonomi dengan mencabul pemilikan harta orang lain dianggap sebagai pencegahan kepada keguguran nyawa manusia jika dibandingkan dengan peperangan terbuka secara konvensional.

10. Menghalalkan sistem aristokrat harta sebagai ganti kepada aristokrat keturunan. Oleh itu slogan kebebasan, persamaan, persaudaraan sesama manusia dilancarkan agar sistem terdahulu dapat diruntuhkan. Sasaran sebenarnya adalah menghancurkan sistem keturunan beraja Eropah yang hebat dan disanjung tinggi oleh rakyat jelata.

Bersambung…..

Dipetik dari Buku “Musuh Rahsia” Karangan Rosli Husin

p/s – Yahudi jahat ada di mana-mana.

One response

  1. Pingback: 25 PROTOKOL PEMIMPIN ZIONIS BAHAGIAN 2 « PANDANG-pandang

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s