Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

BUKU BARU BULAN OKTOBER 2012

Dah lama rasanya aku tak update buku baru yang baru saja aku beli..Sementara ada kesempatan, di sini aku update sikit. Kalau diikutkan dah beberapa buah buku aku beli dan baca tanpa update di sini, akibat dari kekangan masa dan lain-lain hal aku jarang update jartatan ini.

Sejak dari zaman sekolah lagi akau amat meminati subjek sejarah dan pada minggu lepas aku telah membeli buku sejarah islam berkaitan junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W dan sahabat-sahabatnya iaitu Saidina Abu Bakar dan Saidina Umar. Dek kerana di dalam musim haji dan kadang-kala terdengar laungan haji di radio dan kaca tv makin membuatkan aku semakin kuat semangat untuk membeli dan membaca buku ini. Jadi aku sambarlah buku-buku ini di kedai. Aku memilih buku terbitann Yamani Angel dan bagi aku gaya penulisan untuk buku ini menarik dan tidaklah terlalu bercerita sahaja. Berikut gambar buku-buku ini…

 p/s – Membaca “fly over” ilmu! Tinggal satu lagi buku dari siri ini yang belum dibeli, “Ali Bin Abi Talib-The Glorious”

Tinggalkan Jawapan

