Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

GUA BUKAN LELAKI GAJET

Gua baru beli tab 2, 7 inch.  ada PC Expo  kat MITC Melaka. Gua tengok, gua amati, gua cam. Gua jadi geram. Terus gua sambar tak banyak cakap. Gua buat pikiran drastik tanpa tengok sen yang gua ada. Gua tak pikir panjang.

Agak janggal dan canggung juga pada awalnya, maklumlah sebelum ni gua pakai Samsung Y dan nokia 2 series. Tak banyak beza, cuma canggih sikitla…tapi takpe, gua try.

Gua beli ni pun bukan sebab saja-saja, tapi atas sebab faktor kerja. Kalau tak kerana kerja, jangan haraplah gua nak beli, membazir je! Tapi kira oklah, gua taklah ketinggalan zaman..kang orang kata macam katak bawah tempurung pulak. Bila gua tengok kanan kiri, budak-budak sekolah pun dah pakai note 2, dah guna iphone 5, dah pakai HTC, experia, android cina..gua?

Gua masih pakai Nokia 2 series. Serius, gua dah pakai lama gile.  Bertahun lamanya dan sampai sekrang masih ada serta masih brkhidmat.  Henpon Nokia gua tu dah pelbagai rintangan dan dugaan dah dihadapinya. Jatuh bangunan, jatuh kereta, buat baling pencuri, baling ke dinding..tapi masih kool wa cakap lu. Nokia bukan dari jenis yang manja!

Ok, gua berjaya siapkan satu entri pakai tab ni. Bangga kejap gua!

P/s-gua bukan lelaki gajet.

Tinggalkan Jawapan

