Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

TAK HABIS-HABIS KES BUDAK HILANG….

Bila gua bukak fb, mesti ada berita budak hilang. Kebanyakkannya masih kecil, umur baru dua, tiga tahun. Persoalannya, siapa yang culik? Kenapa menculik? Dari apa yang gua baca si mak dan bapak tak ada pulak terima ugutan atau wang tebusan atau lain-lain ancaman. Semua kanak-kanak ni hilang begitu sahaja tanpa jawapan. Kehilangan yang penuh misteri.

Terbaru, Sarah, umur baru dua tahun. Hilang di Terengganu. Gua sempat share info kehilangan budak ni di fb. Harap-harap dapat membantu serba sedikit..

Risau betul gua dibuatnya.

Ke manalah menghilang? Apa diseludup ke sempadankah? Dijual kepada sindiket haram yang menjual
organ manusia atau dah kena makan? Gua dengar, orang Myanmar dan Nepal suka makan daging orang. Gile ah…!

P/S- seram siot! selamat lagikah kita?

Tinggalkan Jawapan

