Pemerhatian dan pandangan dari bebola mata yang berkaca mata terus dinukilankan dan diekspresikan dalam bentuk penulisan…

HEH! BOLEH PERCAYA?

Aku tak paham. Dari kes yang pertama hinggalah yang ke dua. Aku masih tidak paham. Aku masih tidak mengerti dan aku masih tidak nampak. Pelbagai sumber sudah aku baca dan telaah tapi tetap tidak dapat disimpulkan dalam benak fikiranku. Logiknya, jika kau diserang atau diapa-apakan pastinya kau akan melawan balik, apatah lagi jika kau hendak dirogol!

Ringkasnya, aku…mati hidup balik pun tak akan percaya rekayasa seumpama ini.

image

P/s- Bangang!

Tinggalkan Jawapan

